Acasă Blog Atunci când Telekom vrea să îți pună bețe în roate la rezilierea contractului

Atunci când Telekom vrea să îți pună bețe în roate la rezilierea contractului

2
669

Update 2: Mulți clienți acuză, că deși au reziliat contractul cu Telekom și deși nu mai beneficiază de serviciile companiei, continuă să primească facturi, pe care desigur refuză să le plătească și astfel, se trezesc că ajung la firmele de recuperare.

Update 1: Telekom notifică majorarea serviciilor de la 1 martie 2021, cu 0.60 euro per serviciu. Exact ce intuiam în urmă cu câteva zile. Pe măsură ce clienții reziliază contractele, ca serviciile să fie sustenabile pentru companie, prețurile acestora trebuiesc majorate. Și astfel, tot mai mulți clienți vor pleca și tot mai multe servicii se vor majora. Un cerc vicios pe care scrie faliment. Treabă nemțească.

Atunci când grupul german Telekom venea în România și prelua Romtelecom, promitea românilor ”Experiențe Împreună”. Și da, experiențe au fost, dar nu din cele mai plăcute.

După celebra OUG 114/2018, numită de guvernul PSD pe bună dreptate ”ordonanța lăcomiei”, care a impus, printre altele, o taxă de 3% pe cifra de afaceri, Telekom amenința că își ia catrafusele și pleacă din România.

După venirea ”liberalilor” la guvernare în 2019, se pare că grupul german, a reevaluat această posibilitate și prost au făcut, căci coturile serviciilor Telekom, au urcat vertiginos și astfel, toți mai mulți clienți, au ales să își rezilieze contractul.

Căci rămânând, serviciile acestora s-au scumpit de la lună la lună, clienții au început să plece, să se adapteze pieței, migrând oarecum firesc și natural spre servicii mai ieftine și mai calitative. În momentul de față, Telekom România este cel mai scump și ermetic provider de servicii de televiziune, voce și internet din România.

Ofertele de fidelizare fiind mai mult insultătoare pentru clienții vechi, un instrument de marketing menit să momească și să țină clientul prizonierul unui ecosistem nepractic și depășit.

Dar ce trebuie să faci totuși, ca să evadezi din ”lagărul” Telekom, după expirarea perioadei contractuale:

Evident, să nu mai fi prins în perioada contractuală.

Să ai ultima factură achitată la zi.

Să trimiți o cerere de reziliere la următorul link

Să aștepți o confirmare de reziliere pe mail și pe numărul de celular pus la dispoziție în formular.

Să aștepți un termen de 30 de zile de luare în evidență a cererii de reziliere și să mai plătești încă o factură integrală.

Să te ”aștepți” să fi sunat în termen de 48 de ore de către departamentul Telekom de rezilieri și să fi momit să nu reziliezi, dar cu oferte nepersonalizate (așa cum îți vor fi prezentate acestea), nepractice și neeficiente și pe care probabil că dacă știi ce vrei, le vei refuza.

Dacă ai echipamente în utilizare, ți se va spune că trebuie să le returnezi la cel mai apropiat sediu Telekom. Dacă, dat fiind contextul epidemiologic, refuzi să mergi la reprezentanță personal și soliciți un reprezentant Telekom să le recupereze de la domiciliu, taxa de ”transport” așa cum o numesc ei, adică taxa ca cineva de la sediul Telekom din localitatea în care beneficiezi ca abonat de servicii, este de 30 de lei.

30 de lei pentru ce? Ca să trimiți un colet dintr-un capăt în altul al țării prin curier rapid, este maxim 25 de lei. Telekom, pentru ce soliciți clienților în procedura de reziliere de contract și de predare a echipamentului aflat în utilizare, 30 de lei? Și pentru clienții noi, unde te deplasezi pentru instalare de servicii, tot 30 de lei le soliciți?

Contextul epidemiologic, ”autoritățile”, Guvernul, DSP, practic toată România, mapamondul, OMS, ne îndeamnă să stăm în case, să nu ieșim decât dacă o facem pentru lucruri de extremă urgență. Putem presupune, că predarea unor echipamente către Telekom, nu este ceva care să se încadreze la ”extremă urgență”, nu-i așa Telekom România?! Sau refuzați să vă aliniați politica internă, cu politica actualului Guvern în exercițiu? Că politica fostului Guvern PSD, din câte am constatat, nu vă era pe plac. Cum să plătiți voi ”taxă pe lăcomie”, nu-i așa?!

Și dacă refuzi o taxă menită fățiș să te descurajeze de la a mai rezilia acel contract, ești amenințat că acea taxă o să îți fie adăugată la factură, factură pe care dacă refuzi să o plătești, vei ajunge la firmele de recuprare.

Astfel, Telekom oferă clienților o dublă măsură, pentru noii clienți și pentru clienții care doresc să își rezilieze contractul.

Sunt curios, cam ce părere ar avea ANPC și DSP despre politica Telekom de zădărnicirea combaterii bolilor, vom vedea, așteptăm un răspuns oficial din partea numitelor instituții!

Încarcă mai mult
Load More In Blog

Vezi Și

Enelul, agenții de teren cu orbu găinii, funcționarii, call centerul și indexul băgat din burtă după bunul plac

Update: În urma articolului postat pe pagina de facebook Enel, am fost contactat de către …