Acasă Dorel Nicușor Dan, Tanczos Barna și Șeful Raiffeisen România, carambol cu huiduieli de Ziua Mondială a Bicicletei

Nicușor Dan, Tanczos Barna și Șeful Raiffeisen România, carambol cu huiduieli de Ziua Mondială a Bicicletei

0
785

Incident hilar și penibil înaintea dezbaterii pe teme de mediu ce are loc joi, în parcul Herăstrău, la care participă și președintele Klaus Iohanis. În momentul sosirii pe biciclete a primarului general Nicușor Dan și a ministrului Mediului, Tanczos Barna, șeful din România al Raiffeisen Bank, care-i însoțea, tot pe două roți, s-a dezechilibat și a căzut.

Steven Van Groningen se afla în lateral și în spate, iar incidentul s-a produs în momentul în care Nicușor Dan și Tanczoș Barna au oprit pentru a pune bicicletele în rastel. Bancherul se pare că nu a observat manevra si pur si simplu a călcat, apoi s-a dezeclilibrat și a căzut peste bicicleta ministrului Mediului.

De Ziua Mondială a Bicicletei, primarul Capitalei, Nicușor Dan, participă la o dezbatere pe tema transportului sustenabil în România, organizată de Asociaţia “Green Revolution” în Parcul Herăstrău din București, la Roaba de Cultură. Acesta a sosit la eveniment pe bicicletă.

Nicuşor Dan a participat, astăzi, la o dezbatere pe tema transportului sustenabil în România organizată de Asociaţia ‘Green Revolution’ la Roaba de Cultură din parcul Herăstrău, de Ziua Mondială a Bicicletei – marcată pe 3 iunie.

Primarul Capitalei a fost apostrofat de mai mulţi bucureşteni, chiar în faţa camerelor de filmare. Un bărbat i-a reproşat faptul că nu este rezolvată situaţia apei calde, iar şobolanii se plimbă pe străzi. Edilul a evitat, din nou, să dea explicaţii despre deratizare şi dezinsecţie.

Şi alţi trecători i-au strigat nemulțumirile: „Nişte apă caldă, boss-ule”, „În loc să te dai cu bicicleta, mai bine dai niște apă caldă”.

Eliberăm orașul de mașinile parcate, și asta vine prin strategia de parcare. Până la sfârșitul mandatului. Mai sunt 3 ani.„, a spus Nicușor Dan, joi.

Chiar dacă am avea în momentul de față să facem niște piste de bicicletă, nu am avea unde, pentru că sunt parcate mașini peste tot pe prima bandă. Este inutil să avem o pistă de bicicletă care nu este conectată cu altele și nu îți permite să de duci de acasă la serviciu.

În anul acesta o să vedeți câteva zeci de mii de mașini mai puține pe prima bandă. Până la sfârșitul anului.

Greenpeace solicită primarului Capitalei, Nicușor Dan, extinderea rețelei de piste de biciclete. Astăzi, 3 iunie, de Ziua Mondială a Bicicletei, Greenpeace România atrage atenția asupra infrastructurii deficitare pentru bicicliști în București, și cere PMB realizarea a minimum 100 km de piste de biciclete până în 2022.

Voluntarii Greenpeace România au testat cât de prietenos și sigur este mersul cu bicicletă din Piața Victoriei pâna la Primăria Municipiului București, ocazie cu care au transmis primarului capitalei, Nicușor Dan, cele 10 soluții Greenpeace pentru reducerea poluării, propuneri susținute de peste 15.000 de oameni.

În București sunt peste 1800 km de străzi, însă lungimea pistelor de biciclete nu depășește 20 km. Mai mult, acestea nu sunt conectate, sunt construite la standarde diferite, iar unele dintre ele sunt reale pericole, atât pentru bicicliști cât și pentru pietoni.” a declarat Alin Tănase, coordonatorul campaniei de mobilitate Greenpeace România

Bucureștiul este un oraș poluat și arogant cu distribuția spațiului. De la aroganța benzilor de mașină foarte largi și numeroase pe marile bulevarde, la lipsa infrastructurii pentru bicicletă și la trotuarele foarte înguste, chiar și pentru unul sau două persoane. Prin urmare, ponderea mersului cu bicicleta în deplasările zilnice din București este de doar 1%, iar cea a mersului pe jos este de 15%. În schimb, aproximativ 50% dintre deplasările zilnice din București sunt efectuate cu vehicule private.

În contextul în care Bucureștiul este una dintre cele mai poluate și congestionate capitale europene, avem nevoie de o adevărată revoluție în sistemul de transport. Toată lumea trebuie să aibă acces la un sistem de mobilitate curat, decarbonizat, durabil, sigur și universal, accesibil tuturor, și care să favorizeze conexiunea dintre comunități și natură.

Mersul cu bicicleta este sănătos pentru oameni și planetă și trebuie sa fie parte din soluție. Avem dreptul la un oraș verde, cu piste de biciclete de calitate și acces ușor la spații verzi și natură.

Este evident că soluţii există şi, dacă vrem să ne uităm la ce avem, chiar şi în România este suficient să ieşim puţin din Bucureşti. Bucureştiul nu este un exemplu bun în managementul traficului, dar există soluţii în altă parte, ele pot fi văzute, pot fi copiate sau pot fi luate de inspiraţie, însă, în general, nu cred că putem să marşăm pe ideea că noi în România nu ştim ce trebuie făcut şi cum trebuie făcut„, a afirmat Klaus Iohannis, la evenimentul la care a participat şi primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan.

În opinia președintelui, în Bucureşti, până acum, „s-au făcut mult prea puţine„. „Auzim de la domnul primar general că ştie ce trebuie rezolvat, are soluţii şi, cu siguranţă, în perioada următoare lucrurile se vor îmbunătăţi. Nu-şi doreşte nimeni să meargă în oraş şi să fie prins într-un ambuteiaj, putem să pornim de la premisa simplă că oricine îşi doreşte să se circule fluent. Cum se ajunge acolo, sigur, este o chestiune şi de investiţie, şi de tehnică, şi de planificare”, a spus el.

Iohannis a evidenţiat că „nu există o soluţie minune, cum nu există o reţetă minune„. „Să nu ne imaginăm că este suficient să tragem o linie pe prima bandă. Este poate o idee care duce undeva dacă este combinată cu multe alte măsuri care vin să pună respectivul proiect în practică. Dar, până la urmă, da, este nevoie şi de investiţii substanţiale în infrastructură„, a spus Iohannis.

În loc sā se dea ridicol cu bicicleta, doar pentru fotografii si filmāri, noul primar ar trebui sā-si consume timpul pretios pentru cetāteni! El demonstreazā, încă o dată, cât de nepregătit este pentru a conduce destinele a aproape 4 milioane de oameni, cât de puține știe, cât de puține înțelege despre poziția pe care o ocupă. Problema datoriilor “lăsate de Firea” este praf în ochii bucureștenilor, praf pe care îl aruncă zilnic, doar-doar vor uita oamenii de frigul din case, de gropile din asfalt, de țânțari și căpușe, de PROMISIUNILE MINCINOASE DIN CAMPANIE.

Să te plângi că ai datorii la PMB înseamnă că NU ȘTII DELOC cum funcționează o instituție publică din punct de vedere financiar. Înseamnă că nu înțelegi ce înseamnă o investiție, care sunt etapele ei, nu pricepi că nu poți plăti un contract când te taie capul, că nu știi că toate plățile instituțiilor publice se fac la termene LEGALE, după ce facturile emise se verifică, se avizează, se certifică!

REPET: Contractele instituțiilor publice nu sunt cumpărături de la magazinul din colt, te duci cu portofelul și ai achitat pe loc, ca să nu ai datorii!Și dacă nu știe, îi spun eu edilului ridicol al Capitalei, că datoriile pe care le are de plătit sunt muuult mai mari. Pentru că trebuie să plătească, de exemplu, și împrumutul obligatar de 500 milioane euro, luat în 2005 de primarii Băsescu și, ulterior, Videanu, refinanțat până acum de două ori. Împrumut pe care nu l-a făcut Firea. Trebuie să plătească despăgubiri civile de peste 500 milioane lei, inclusiv Costanda, Creștin și alții, care nu sunt de pe ‘timpul lui Firea‘”, transmite senatorul PSD Gabriela Firea.

Încarcă mai mult
Load More In Dorel

Vezi Și

Tovarășul Iohannis, anunță noi succesuri: ”Succesul campaniei se vede în reducerea dorinței de vaccinare”

Tovarășul Klaus Iohannis, susține în continuare că în România campania de vaccinare a fost…